Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.04.2010 21:10 - За тревата или добро или нищо
Автор: smokewithme Категория: Технологии   
Прочетен: 816 Коментари: 0 Гласове:
0



Как мамка му се стигна до тук? В тези напрегнати и забързани времена всеки намира начин в края на деня да разпусне. Недай си боже да имаш работа с общината, съда или всъщност която и да е държавна инстанция. Тогава задължително деня ти се увижда.
То хубаво ама след всичко което се случва, за да се опресни организма, или да се освежи ако щеш, в края на деня е хубаво да се обърне внимание на вътрешното аз. Ето тук е болният ми момент. КАК мамка му стара, някой ще решава вместо мен кое е добро и кое не е. За мен?! Че как е възможно някой да знае кое е добро или лошо за мен при условие, че самите думи Добро и Лошо са толкова много обширни понятия? Лошо е за мен, че полицай ме санкционира и ми набива акт но това не е лошо за държавата, която ще прибере сумата; лошо е за мен когато сметката за тока е 140 лв, но не е лошо за Е-Он, лошо е за мен когато ВиК ме съди и когато в крайна сметка изваждам всички бележки за предни плащания и излизам невинен, все пак плащам разноските по делото?!$%€*@)$+*
И значи когато в края на деня дойде времето в което искам да си обърна внимание се сблъсквам с приетите норми на нашето време. Абсолютно нормално а в райони дори задължително е да се употребява алкохол. Който по всеки един показател относно вреди на организма, бие употребата на марихуана. Пияните хора често са неконтролируеми, неуравновесени, неадекватни, агресивни and so on, and so on. Зависимостта към алкохола е доста по-силна, при условие, че съществува термини Хроничен Алкохолик, Алкохолизъм, Изтрезнително. Не веднъж съм чел за деца натровени с нечакчествен алкохол. Но това не пречи по телевизията да се рекламират постоянно. Напоследък даже взеха да стават като мини филми с история, главни актьори и някоя запомняща се фраза в края.
Същото е при цигарите. За никотина е известно, че дори от първата цигара е лесно да се пристрастиш. За щастие им вдигнаха цените вече, което променя малко ситуацията. Но пък не изтръгва билбордите с призив към тютюнопушещите. Цените е добре, че вдигнаха, щото първо това не е суровина от първа необходимост а точно обратното - гъдел който могат да си позволят вече платежоспособни хора. Чрез поскъпването предполагам ще се вдигне долната граница на тютюноЗАВИСИМИте и все по-малко 5-то класници ще смучат с жар никотиновата дрога.
ОСВЕН ВСИЧКО ОСТАНАЛО дори темата да не се обсъжда много-много, тежките наркотици поевтиняха. Да. Това се случи. В момента грам амфетамин може да се намери за ~15 лв (до колко в действителност наркотично в-во се съдържа в това количество за ползващия няма значение но цифрата е от порядъка на 0,1) като закупеното количество стига за няколко "сеанса". Съответно държавата държи бизнеса и съм готов да застана зад позицията си колкото и смела да изглежда на пръв поглед тя. Не може по улиците да се хващат дребните рибки и полицията да се бие в гърдите как видиш ли, те са активни и се борят денонощно с престъпоноста, а в същото време новите количества твърди наркотици си се разпределят из градовете. И МОЛЯ, някой да ме обори, но за да стигнат до улиците, наркотиците са минали пътят от точка А до точка Б, без нищо по границата между тях да е попречило това да стане.
Да обобщим накратко. Алкохола и цигарите са по-силно пристрастяващи. Са легални защото обществото ги е приело за такива, ВЪПРЕКИ вскички вреди които нанасят. Тежките наркотици са по-евтини от леките такива. Държавата не бездейства.
Къде си бе държава?
Аз пък отказвам да пия ракия вечер. Отказвам да пуша. Отказвам да гледам турските сериали. Отказвам да приема, че някой може да ми наложи своята воля защото така било редно. Отказвам да приема, че някой може да определи какво, колко, кога и дали да вкарвам по свое желание с цялото си самосъзнание в собственото си тяло. Отказвам да живея с границите, страховете и бляновете на старото време. Отказах се.
В знак на тих протест паля джойнт, като обещавам да му се насладя максимално. Ето един приятен край на работната част от денонощието.

P.S за тези които искат да се образоват www.promena.org
 



Тагове:   трева,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: smokewithme
Категория: Технологии
Прочетен: 89069
Постинги: 36
Коментари: 43
Гласове: 65
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930