Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.04.2010 23:44 - Ден като ден
Автор: smokewithme Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 956 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 21.05.2010 13:40


Христос воскресе, за тея които вярват, за останалите мараба. Закачих си мартеницата на бодливата тел по американски тиртип разположена по ръба на сградата в която пребивава харабийския ми брат в момента. Там докато чаках реда си видях лисица или нещо като пор или белка, което беше захапло щъркел и го влачеше през полето. Какво по-хубаво от спазена българска традиция?
Вчера поп-а почна да обикаля църквата наопаки. Като че ли долових разговор за продажба на наркотици в тълпата зад него. Тази година божият избранник бе недосегаем. Така и не успях да пробия охрната му и си запалих свеща от трето лице - огнен посредник. Убеден съм, че една от там присъстващите баби ме помисли за адското изчадие или пратеника на дявола, заради пиърсинга ми. Пробваше се да го скрие, но не успя. Периодично си ме пръскаше със светена вода за да види дали ще пробие плътта ми, или поне да се сгрумоля на земята пушейки и гърчейки се с крясък за разкаяние. Така и не я огря. Само дето ми намокри много ръкава и заради дългото продължение на вечерта, като че ли съм понастинал. Като се замисля, май трябваше аз да я тествам против демонично присъствие, щото имаше само 2 предни зъба и това бяха кучешките.
Общо взето приятен ден.




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: smokewithme
Категория: Технологии
Прочетен: 88866
Постинги: 36
Коментари: 43
Гласове: 65
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031