Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.07.2010 19:21 - Анти-спам
Автор: smokewithme Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 1271 Коментари: 0 Гласове:
2



Кокича почна работа. Много се кефя честно. Малко работен режим с всичките му там съображения и подходи няма да ми дойде зле. Вече близо месец имах да опозная екипа и повечето са ебати пичките. Повечето са женски индивиди. Условията са фенски, има удобство по време на работа и като цяло една доста предразполагаща за работа атмосфера.
Единствено не ми се понрави момента в който разбрах колко аджеба реално ше вземам, като се приспаднат здравноосигурителната вноска, вноска ЗПОО-УПФ каквото и тя да значи, лична вноска ДОО и ПКБ. До тук много добре. Обаче суках въртях смятах и пресмятах наново и аз мама му стара пак бачкам за 300 лв. Само дето в по-хубава сграда, условия и колеги по-яки от предните. Ама пак за 300 лв Бахти. Ако успея да си трансформирам газов пистолет в боен, може би бих успял да се гръмна за малко пари.
Днес получих интересен мейл в който под формата на спам разбрах, че ще ми струва 30$ за да си купя анти-спам софтуер който да ме пазел в бъдеще време. Не можеш да ми спихнеш гумите на колата, да се усмихнеш и да ми кажеш, че няма проблем щото имаш вулканизатор на 3 лв метан в посока Русе - Мартен. Книжка нямам, кола също, говоря образно.




Тагове:   град,   път,   Spam,   спам,   срам,   анти-спам,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: smokewithme
Категория: Технологии
Прочетен: 89016
Постинги: 36
Коментари: 43
Гласове: 65
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930