Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.01.2011 12:17 - На кофеин
Автор: smokewithme Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 2429 Коментари: 3 Гласове:
2



Преди малко взех концетрат от кофеин. Чувствам се като катерицата от Hoodwinked. Не съм убеден, че след двата дни запой покрай нова година точно това е химията от която се нуждае инсайд-аут ферментиращата ми физическа обвивка. Но това вече няма значение, защото до колкото ми е известно кофеина бива разтворен моментално при поемане. Нищо и така става.
 Ходих да гледам филм в един познат, че се сдоби с проектор а отдавна исках да се убедя в качествата на картината при добри условия на як филм. Филма е Inception а превода, който му правят е Генезис. Всичко мина жус и доста се зарибих на якото чувство все едно съм на кино - ама не точно. На прибиране към вкъщи ме проследи котка, която в последствие вече притежавам. Всичко изглеждаше така, сякаш си знае пътя и вървя към свойто вкъщи. Казва се Пи Си, убеден съм има лабилна психика, единият и кучешки зъб е избит, цвета е пепел от мляко и ръжда, на около 3-4 месеца. Взех си и проектор.
Дядо Коледа ми донесе маратонки 2 номера и половина по-малки. На ръба съм. Ши ръми. Много на кантар седят нещата последно добър ли съм бил през годината или не. Но това, че имам маратонки като подарък е по-цветно от това, че не ми стават, тоест има файда. Жули жеко.
Напуснах работа, чувствам се прекрасно от този ден - насам.
Утре имам рожден ден. Да ми е Ч РД-то. Почвам да навлизам в средата на пубертета.
 



Тагове:   котка,   кофеин,   чрд,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. therainss - Ми да е честито утре-то
01.01.2011 12:36
и весел остатък от пуберитета :)
цитирай
2. gwendoline - Кефиш! :))
01.01.2011 17:51
Жив и здрав за ЧРД и ЧНГ!
цитирай
3. smokewithme - благодаря и на двама ви, и на вас в...
23.03.2011 09:46
благодаря и на двама ви, и на вас весело целодневно
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: smokewithme
Категория: Технологии
Прочетен: 89085
Постинги: 36
Коментари: 43
Гласове: 65
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930